Inspiration

Velkommen til dig, der har børn her på skolen og til dig der kigger nysgerrigt nærmere på Gerbrandskolen. Siderne her er lavet af forældre i skolebestyrelsen. I finder både skabeloner, som I kan inspireres af eller bruge direkte og et link til en god hjemmeside til forældre. God fornøjelse.

Bedste hilsner Skolebestyrelsen.

Forældrefiduser: Her finder I alverdens gode fifs, inspiration og skabeloner til alt fra fødselsdagsinvitationer, forslag til klassearrangementer samt dialogspil til forældre om diverse temaer. Man kan bestille materialer ganske gratis og få dem i hånden. Er helt bestemt et besøg værd: www.foraeldrefiduser.dk

Klassekasse: Skolebestyrelsen anbefaler, at forældrene laver en klasseklasse med midler, som lærerne kan bruge til eks. en is til klassen på en sommerudflugt. Klassekassen bør administreres af en forælder, og vi har god erfaring med at man laver en box i MobilePay kun til dette. På den måde blander man ikke indbetalte beløb sammen med sin privatøkonomi. Det koster lidt at have den slags ordning, men den er alligevel anbefalelsesværdig.

Har du anden god inspiration, du gerne vil dele, så kontakt skolebestyrelsen. Vi må på skolens hjemmeside kun dele PDF-filer, som desværre ikke kan redigeres.

Spisegrupper skabelon.pdf

Shape Created with Sketch.

Velkommen til nyt barn i klassen.pdf

Legegrupper

Digital dannelse - Kort og vejledning